la animatii. Acum aducand in fata publicului roman familia Telcu, pe care au "angajat-o" pentru o campanie publicitara ce ruleaza pe TV, online, presa, outdoor si radio, in functie de serviciul promovat. Campania este sustinuta si de o componenta online, telcu.ro, dar si o prezenta pe social media, adica pe Facebook, prin care tine legatura cu cei mai tineri consumatori. Continuarea comunicarii in stil cinematografic vine ca urmare a impactului pozitiv pe care executiile precedente l-au avut asupra publicului, ce au ajuns sa fie foarte cunoscute marii majoritati a audientei, fapt ce a condus si la o crestere a notorietatii brandurilor.
Familia Telcu si pe Facebook
silviu | duminică, 28 martie 2010 | Etichete: campanii familia telcu romtelecom social media facebook network online
Se pare ca cei de la Romtelecom au trecut de la variantele cinematografice cu thriller-ele care au adus in mintea romanilor cateva personaje memorabile :
la animatii. Acum aducand in fata publicului roman familia Telcu, pe care au "angajat-o" pentru o campanie publicitara ce ruleaza pe TV, online, presa, outdoor si radio, in functie de serviciul promovat. Campania este sustinuta si de o componenta online, telcu.ro, dar si o prezenta pe social media, adica pe Facebook, prin care tine legatura cu cei mai tineri consumatori. Continuarea comunicarii in stil cinematografic vine ca urmare a impactului pozitiv pe care executiile precedente l-au avut asupra publicului, ce au ajuns sa fie foarte cunoscute marii majoritati a audientei, fapt ce a condus si la o crestere a notorietatii brandurilor.
la animatii. Acum aducand in fata publicului roman familia Telcu, pe care au "angajat-o" pentru o campanie publicitara ce ruleaza pe TV, online, presa, outdoor si radio, in functie de serviciul promovat. Campania este sustinuta si de o componenta online, telcu.ro, dar si o prezenta pe social media, adica pe Facebook, prin care tine legatura cu cei mai tineri consumatori. Continuarea comunicarii in stil cinematografic vine ca urmare a impactului pozitiv pe care executiile precedente l-au avut asupra publicului, ce au ajuns sa fie foarte cunoscute marii majoritati a audientei, fapt ce a condus si la o crestere a notorietatii brandurilor.